martes, 20 de marzo de 2007

DE VIATGE AMB LES NTIC

Les NTIC són un gran avanç en les nostres vides. Des de que ens alcem fins que ens tormen a gitar, estem convivint amb aquestes meravelloses tecnologies.
Ens faciliten moltes feines i sempre ens ajuden a l'hora de realitzar moltes tasques de la vida quotidiana.
¿Que seria de nosaltres si no disposarem de TV, de microones, de rentadora, d'ordinador, d'impresores, ...?
Realment, a mi sempre m'ha fet una mica de por utilitzar algunes de les noves tecnologies; però poc a poc, em vaig llevant eixa por absurda i vaig coneixent aquest món tan meravellós i a la vegada sorprenent.
A més, abans pensava que jo mai m'aclariria a utilitzar bé un ordinador, o a utilitzar Internet, i poc a poc vaig millorant, fins i tot, ja m'he creat un BLOG, i jo sola, que és el més important.

No hay comentarios: