martes, 29 de mayo de 2007

VULL EXPRESSAR EL QUE SENTISC!!!!

¡¡¡¡¡EXPRESSARÉ EL QUE SENTISC ALLÀ MÉS A DINTRE DEL MEU COR!!
Vull aprofitar un racó del meu blog per a comentar la meua situació amb les TIC
En primer lloc vull dir que jo no soc de Castelló, sinó que soc d'Albocàsser (el poble de la pressó i des de fa poc el poble on s'ha trobat un laboratori de droga). Al poble sí que tinc ordinador però no Internet. per tant así a Castelló visc en un pis alquilat, en el qual no puc tindre Internet, perquè les altres companyes no el gasten degut a que ja no estudien, sinó que treballen i els suposaria un gran gast en "vano". bé, tampoc tinc cap portàtil, perquè si me'l compre vull que siga amb els meus propis diners i no amb els dels meus pares. i per a això he de treballar molt aquest estiu, però estic segura que amb una mica de sort ho aconseguiré i per al curs que bé gau diré d'un ordinador portàtil.
Bé també vull comentar que jo sols puc accedir a Internet des de la UJI, per culpa de la meua situació descrita anteriorment. i em suposa un gran esforç portar les coses al dia per això. bé he de dir, que avui he pogut escriure al blog a estes hores d'ara gràcies a un amic que m'ha dit que em podia ajudar i que em deixava el seu ordinador perquè pugues penjar opinions i reflexions al blog.
Doncs, com deia abans sols puc accedir des de la UJI, i últimament no se que és el que passa però sempre estan tots els ordinadors ocupats, i clar, em suposa una gran espera fins que hi hja un de lliure. i una altre aspecte negatiu és que vas, i et seus en un ordinador, i resulta que no funciona. normalment els programes de openoffice, etc sí que funcionen, però el que no funciona és Internet. Per tant, quan vols adelantar feina, sempre t'ix alguna contradicció i no aclarises res.
El que volia fer amb aquesta reflexió era plasmar quina és la meua situació actual a l'hora d'utilitzar les TIC, i dir, que encara que totes estem estudiant la mateixa carrera, doncs no gaudim dels mateixos recursos.

1 comentario:

Cristina dijo...

Hola Vero!
La meua situació és la mateixa que la teua. Soc de Benicarló i visc en un pis de lloguer aqui a Castelló i no dispose de conexió a Internet. Per tal de poder portar les coses al dia m'he de quedar a la UJI igual que tu i tens tota la raó quan dius que sempre estan tots els ordinadors ocupats o quan en trobes un se te queda penjat o qualsevol altre problema.
Per aquest motiu, tampoc tinc el blog al dia, i no he pogut afegir moltes entrades.
Estem des de les 8 del mati fins les 2 el dia que acabem més prompte, i sinó fins les 5 de la vesprada i el que menys m'avellis és quedar-me fins les 8 de la nit asseguda davant d'un ordinador i a més no crec que estiga en plenes condicions per posar algo en sentit.
Bé, dir-te que estic en la mateixa situació que tu i que te comprenc i compartisc la teua opinió.
Salutacions!!